Lite läsarfrågor:)

Marlene om Foderhäst mm: Hej,
Letar ni efter en till stor häst att låna?
Jag har en jag kan tänka mig att låna ut men klarar inte av att sälja honom.
Hästen har gått 130cm och det finns mer kap i honom, kanon trevlig häst.

Svar: Hej Marlene, Du kan väl maila mig o berätta mer om din häst:) Är alltid intresserad av fina hästar:) [email protected]

anonym om Starta hästföretag: hej hej ! vad har ni för hinder på er ridbana? vet du något ställer där det är billigt att köpa? :)

Svar: Vi har plasthinder. De är ganska dyra, det är billigare med begagnade trähinder. Mina första hittade jag på Blocket. Fördelen med plast är ju att man inte behöver måla om o fixa med dem.

Matilda om Suget kommer med solen: tittade på startlistorna till botkyrka i helgen, såg att rosanna är anmäld på mikaelas hästar, stämmer det och i så fall hur kommer det sig? :) jättebra blogg

Svar: Hej matilda, Tack:) Tror att jag skrivit om detta, men svaret är att vi inte kunde boka in Mickis på tävlingsdatabasen, så då anmälde jag Rosanna o gjorde ett ryttarbyte sen.

Linnea om Att man aldrig lär sig: Vilka härliga bilder, Kiara är ju bara för gullig! :)
Måste bara berömma dig för dina kloka svar på alla frågor du får, har följt din blogg från starten och har lärt mig otroligt mycket!

Svar: Hej Linnea, detta var ju ingen fråga, men kunde inte låta bli att ta med den, då den förgyllde min dag:) Jag blev jätteglad. Tack!

Sofia om Suget kommer med solen: Vad heter hästen på bilden så otroligt lik min kompis häst som kommer från irland :)

Svar: Hej Sofia, han heter Wonderboy och kommer från Irland + är även tillbaka där. Så åker ngn dit på terrängläger kan ni få rida honom, han är helt fantastisk. Finns inte ngt stopp i den hästen. Snacka om bra för självförtroendet.



Full fart på terrängbanan o heeelt avslappnad i hagen, som synes...
Fotograf Mikaela Zimdahl.







Kommentarer
Postat av: Jakob Ahlquist

man blir så glad av att läsa din blogg! Du verkar ha ett väldigt roligt liv där du verkligen gör det du älskar och har lyckats med det du vill lyckats med, sådan vill jag också bli "när jag blir stor"!

2011-03-15 @ 19:13:14
URL: http://collbaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0