Jag på G

I morse bestämde jag mig för att ta tag i mig själv. Efter tjejmilen har jag inte motionerat en enda gång (förutom yoga iofs). Det var faktiskt yogalektionen i morse som fick mig att bli sugen på att träna. Så ikväll börjar jag med aerobics och ska nu satsa på att träna 3-4 ggr /vecka. Det festliga är att när jag kollade på bokningsschemat till friskis så såg jag att det var inte många som kommit igång än... Så jag är inte ensam segpropp = kändes bra, haha.


Har känt mig såhär den sista tiden, men nu ska det bli ändring....

Ovanstående skrev jag igår, och innan min aerobicsklass så skulle jag bara borsta av Nemo. Det var massor av irriterande knott som han stod o  sparkade efter och vet inte om han sparkade efter dem el mig, men han träffade mig på fotknölen = aj! Den svullnade upp superfort. Passade på att checka om vårt isbalsam hade nå´n effekt. Det hade det inte! Testade då isblåsa, tveksamt om det minskade svullnaden heller. Jaja ngn träning blir det inte på ngn vecka i varje fall.... = typiskt, när jag var på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0