Sadel

Eleonor  om Bidde ingen Butet:(: Hej!
Undrar vilken sadelprovare ni tar hjälp av? Jag behöver hjälp att hitta en ny sadel till min häst men har inte bestämt vem jag ska vända mig till. Man vill ju ha någon som verkligen kan sin sak och som man kan lita på.

Tycker din blogg är väldigt bra, alltid kul att läsa dina inlägg :)

Hälsningar
Eleonor

Hej Eleonor, ett stort tack:) Jag åker alltid till Per på Mustang, tycker att han är duktig och seriös. Sen att jag fick en hård sadel e ju faktiskt mitt fel, hade jag orkat prova fler sadlar så hade det säkert funnits nå´n som passat mig bättre. Funderar ju på att åka tillbaka efter jul om jag fortfarande känner likadant.


Dressyrsadeln som jag köpte där för många år se´n har faktiskt passat alla mina hästar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0