Bidde ingen Butet:(

Suck, det blev ingen butetsadel till Nemo, Det blev en Jeremy Rudge istället. Inget ont om detta märke, men sadeln e hård och har inte alls samma grepp som Butet.
Men vad gör man när sadelprovaren säger att hästen passar bättre i den andra (hårda) sadeln. Sen att min rumpa blir misshandlad, det får man ta, haha.
Känner mig besviken, men jag kan ju inte springa runt o leta efter en häst som passar min älsklingssadel (även om jag skulle vilja det....)


Nemo verkar dock nöjd:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Men idén sadelprovning är ju att hitta en sadel som passar både häst och ryttare!

2011-11-17 @ 09:18:57
Postat av: Emma

du får skaffa en tjock rumpvärmare så kanske de blir lite mjukare!

2011-11-17 @ 09:31:42
URL: http://rufset.bloggplatsen.se
Postat av: Eleonor

Hej!

Undrar vilken sadelprovare ni tar hjälp av? Jag behöver hjälp att hitta en ny sadel till min häst men har inte bestämt vem jag ska vända mig till. Man vill ju ha någon som verkligen kan sin sak och som man kan lita på.



Tycker din blogg är väldigt bra, alltid kul att läsa dina inlägg :)



Hälsningar

Eleonor

2011-11-17 @ 10:03:26
Postat av: Melinda

Håller med Carro, sadeln ska väl passa båda :)

2011-11-17 @ 14:16:07
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: jasmine

jag har en fråga (pinsam kanske) men när jag rider i för hårda sadlar ofta långa skritturer så får jag SÅR på skinkorna.. Helt sjukt. Fler som får det? och dem läker ju liksoma aldrig eftersom hästen ska ridas var dag också i denna hårda sadel..yyysss

2011-11-17 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0