Bekvämt i westernsadel:)

Frida  om Spanien o Portugal: Måste börja med att berömma din blogg! Jättetrevlig och roliga och intressanta inlägg, jag har blibit beroende! :) Och en liten fråga: Har ni några ridresor till stall med westerninriktning? Hälsningar Frida

Svar: Tack Frida, vad gullig du e´.Vi har ett helt gäng resmål med westerninriktning (såklart:)) I westernlandet nr 1 USA, har vi boskapsdrivning i Montana eller bo på ranch. I Arizona kan du rida på långritt i upp till 2 veckor el bo på gästranch. Sen har vi ett westerställe i Österrike där jag både red och åkte skidor. I Italien har vi en kombination av träning och långritt. I Mexiko dit jag ska på höstlovet e det oxå western. I Bulgarien sitter du oxå bekvämt i westernsadel + att inte glömma Gotland där många har haft det mysigt i sommar.


I Kanada får du uppleva äkta ranchliv.


Oändliga vidder.


Man får hjälpa till så mkt man vill o orkar. Som att delta i en cowboyfilm:)


Mys.


Hit vill man tillbaka:)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Var gärna med i min tävling http://presentupplevelser.com/?p=36 Tack, ha en bra dag.

2011-08-23 @ 22:41:11
URL: http://presentupplevelser.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0