Dressyr i Portugal

Sofia om Ridresa för familjen i Turkiet: Ser super mysigt ut. Man kanske far dit nästa gång?? Har en liten fråga: Ni hade resor till Marc i Portugal för något år sedan men ni tog bort det. Var det av någon speciell andledning? Hade vart super kul att åka dit också.

Svar: Anledningen till att vi tog bort Marc i Portugal är för att han tröttnade, han sålde nästan alla sina hästar och försöker nu sälja sin gård. Tror att han ville göra ngt nytt. Han gav ju så mkt av sig själv (på gott & ont), så han blev utarbetad och vill enog ändra sitt liv.

Men då hittade vi ju ett nytt superdressyrställe :) som har visat sig ännu bättre.
Det är detta i Porto. Det är nog ett av våra ridcenter dit vi har mest återkommande gäster. Jag har varit där två ggr och fått rida sååå fina hästar.



Ridhuset. Man rider max två ryttare per lektion.



En av hästarna som jag ridit, det finns hästar i alla utbildningsnivåer.



Hoppade gjorde vi på utebanan, dock i dagsljus.



Supergod mat både till lunch o middag, så man gick inte ner nå´t trots allt ridande, haha.



Här bor alla hästarna.



Och här så vi gott. Trots galande tuppar & kyrklockor...



Läängtar tillbaks...



Kommentarer
Postat av: sandra nensen

wow vilket ställe!!

2011-04-13 @ 17:07:37
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag och min mamma var där hösten 2009, det var det bästa jag någonsin varit på!Jag lärde mig otroligt mycket, saker som har förändrat min ridning totalt!!! Väldigt fina hästar, toppen mat och väldigt bra redovisning!

2011-04-14 @ 22:44:37
Postat av: Jonna igen

undervisning menade jag :P

2011-04-14 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0