Ridresa för familjen i Turkiet

Ett år åkte vi hela familjen till Turkiet på ridresa. Barnen var ganska små Rosanna 9 , Robert 11 och Mickis 13 år.

 

Ett supermysigt ridcenter 7 km från havet.



Rosanna fick en liten stor häst som hon gillade skarpt.



Mikaela fick en pigg D-ponny.



Jag red bl. a ett framåt engelskt fullblod, jättefin häst.



Anders var oxå nöjd med sin häst.



Supergod mat, här middag med ridcentrets ägare Ayberk, som oxå är ryttare. Han har ridit en av mina hästar hemma oxå då han firade midsommar hos oss.



Poolen e superfin :)

Vi hade en jättefin vecka så detta resmål kan jag rekommendera barnfamiljer. Alla behöver inte rida så är ni en familj där några inte vill rida så går det lika bra.






Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! Jag har just köpt min första egna häst och jag vill ut och börja tävla på honom. Nu är det så att jag har aldrig tävlat förut (hästen har däremot tävlat) och jag vet inte riktigt hur men gör. Jag har grönt kort och så men jag har aldrig starat mer än en klubbtävling. Jag har ingen erfaren som kan/vill hjälpa mig, vad ska man tänka på när man ska anmäla sig, hoppa fram, gå banan ect? tänkte starta honom en 1m klass, lokal. Vet inte vem jag ska fråga och ni tävlar ju så mycket.. tacksam för svar

2011-04-12 @ 09:13:55
Postat av: Sofia

Ser super mysigt ut. Man kanske far dit nästa gång?? Har en liten fråga: Ni hade resor till Marc i Portugal för något år sedan men ni tog bort det. Var det av någon speciell andledning? Hade vart super kul att åka dit också.

2011-04-12 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0