Hoppträning

 
Mkt träning denna vecka. Hoppträning i måndags o igår och dresyr i onsdags. Och det har faktiskt gått bättre och bättre.
Q kan ju vara lite stark o dra ner huvét och springa på.
Men ju mer jag rider detso lättare blir hon i handen = kul:)
Så igår hoppade vi en trippel på 120 cm, tyckte att den var väldigt bred och hög (lite fusk var det dock, då hindret var nr 2 i en tvåkombination, med lågt insprång).
Men kul var det, Q flög över. Lyckades faktiskt komma rätt på de flesta hinder så det var min bästa hoppträning på länge.
Är såå glad över denna häst, hon är den absolut mest passande häst för mig:)
 
Jag brukar ju kalla henne för min trygga Volvo men min hopptränare tycker att hon är mer en Rolls Royce, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0