Andalusier - vacker barbiehäst

Under hela min barndom lekte jag praktiskt taget aldrig med dockor. Utan det var plasthästar för hela slanten. Byggde hoppbanor o stall och lekte med dessa hästar dagarna i ända.
Först när jag var 7 år fick jag börja rida (fanns faktiskt åldersgräns på ridskolorna på den tiden), sen var det kört, tillbringade nästan all ledig tid i stallet. Min stackars sköthäst Attack blev helt utsliten av allt ryktande. Vilket man inte kan säga om mina nuvarande hästar, kör mest med irländsk ryktning (llite borstning där sadeln ligger...).
 
Mallis fick jag rida mina barndoms sagohästar.
 
 
Är så glad att jag ska hit snart igen, åker med en grupp den  7-14 april. Dressyren är full men det finns några platser kvar till hoppveckan.  Så häng med vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0