Dressyr

 

Nu ska jag satsa på dressyr o banhoppning.Tar det stegvis, quattra är inte så välutbildad när det gäller sidförande hjälper. Kan tex inte skänkelvikning....Så LA är för svårt än så länge. Så nu blir det LB:3 nästa helg. Jag som egentligen inte gillar dressyrtävlingar ska ut på en "riktig" sån, undrar om jag borde ha en tjusig grej i halsen o runt håret!? Får man högre poäng om, man ser lite proffsig ut?

Undrar oxå om man borde ha sammetshjälm, denna hjälm kanske e för hoppinriktad?
 
Har faktiskt beställt ett par vita ridbyxor, men de kommer inte förrän i november...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Z

Jag rider oxå fälttävlan men har tävlat min ena häst tom msv b dressyr i lättvikts hjälm.. De gamla hjälmarna är lite ute även i dressyr.. ;) lycka till! Tack för bra blogg! Läser varje dag

2012-09-20 @ 06:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0