Sista mässan på ett tag.

Hemma från Helsingfors. Det var mer folk än i Oslo = kul och lite kortare tid. Fyra svenska ryttare var där = Bröderna Fredriksson, Daniel Zetterman och Henrik von Eckerman. Lite blandat resultat men Jens o Lunatic var duktiga och kom 8:a i huvudklassen :) men det såg jag inte för då satt jag på båten.
 
Nästa gång jag åker Finlandsbåt ska jag inte äta frukostbuffén! Har inte världens bästa morgonhumör o att äta frukost på denna båt e som att äta frukost med 20 dagis samtidigt, ljudvolymen är hur hög som helst (skulle inte klara ngn decibeltest), köerna e låånga o man sitter mer el mindre i knät på varann, o alla har ju inte världens fräschaste bordsskick...
O det e inte äns billigt = 100 kr för en kopp kaffe o en macka, vilket var det enda jag lyckades få i mig, är klart dyrt.
Nej nästa gång blir det frukost i cafeterian i lugn o ro:) = slutgnällt.
 
Redan när jag ledde in  Nemo från hagen märkte jag att han tog kortare steg o var oren, han skoddes i morse o kan ibland bli öm ett par dgr, hoppas....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0