Full fart

Kom iväg lite sent ut i skogen igår, började mörkna, men tänkte att jag skulle springa genom skogen ändå. Det blev så mörkt (=snabbt) så jag hamnade i flera iskalla vattenpölar, usch! Men när jag väl kommit ut så kan man ju inte ge upp, utan det var bara att springa på. Struntade dock i ängarna på hemvägen som brukar vara sjukt sunkiga. Så det blev asfalt istället. Väl hemma visade det sig att jag sprungit 1,1 mil:) kände mig riktigt nöjd.
NU e kärringen på G:)
 
Om jag ska fortsätta skrytandet, så pallrade jag mig faktiskt iväg på lite cirkelgym efter att jag släppt ut alla kusar i morse oxå....så nu e man väl värd lite lördagsgottis....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin tröja! Vart har du köpt den?

Svar: Tack, köpte den på Norrköping Horse Show i våras, en Polotröja:)
ridochres.blogg.se

2012-11-17 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0