Uhhh

Kom precis från tandläkaren. hade på mig citykläder för en gång skull. Min tandläkare e nämligen nästan på Stureplan, så man kan ju inte komma med de vanliga stallkläderna precis.
Hade rosa byxor o remsandaler.
Så när jag kom hem så orkade jag inte byta kläder och skulle bara ta in ett par hästar som inte ska äta så mkt gräs. Var faktiskt lite orolig för mina tår och aktade mig noga för att inte bli trampad.
Skulle sen ta av flugtäcket och döm om min fasa då jag klev rakt ner i en stor mjuk hästskit (=extra mjuk pga av det nya gräset). Ryser fortfarande när jag tänker på det och det känns som om det stinker ko mocka om mig.....


Inte riktigt såhär blöt, men närapå......

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hahaha usch fy! :)

2012-05-22 @ 18:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0