Härliga Portugal:)

Åter hemma efter min dressyr resa till Portugal. Var hur kul som helst. Fick rida sååå fina hästar.
Ett litet smakprov.


Vilken fantastisk häst, försökte få med honom i resväskan hem:)

Detta var min favvis = Ulme, 11 årig lusitanohingst. Red honom mest.


Alana var oxå jättefin = 16 årigt sto med mkt nerv o motor.

Var ute vid havet oxå och hade det underbart. Man blir aldrigr för gammal för en galopp på stranden...


Här på en 8-årig hingst som var fantastiskt snäll och väluppfostrad.

Nu ska jag natta hästarna, berättar mer imorgon efter att jag varit hos tandläkaren (brrr).


Kommentarer
Postat av: Gun-britt

OHH Vad jag längtar tillbaka, har varit där 4 ggr alltid lika trevligt. Det var första gången jag fick rida piaff efter en del jobb från Petra men till slut gick det, vilken känsla Var Maria som arbetade i köket kvar? likaså Pedro, Petra och Julian. Måste åka tillbaka nästa år.

2012-05-23 @ 10:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0