Bägge ohalta:)

Igår när jag hämtade Nemo i hagen så gick han så nära att jag lyckades snubbla i leran, ramlade o Nemo klev på mitt ben = aj! Sen rusade han o alla andra runt helt vilt i hagen. Det jag hann tänka när han klev på mig var, shit nu kommer jag inte kunna springa idag. Hade äntligen bestämt mig för att börja springa utomhus.
Men krattade, mockade o fixade när Nemo gick på skrittbandet. Och sen var Nemo helt ren i benet o mitt ben fungerade faktiskt för löpning:)
Så jag sprang 6,5 km o det kändes riktigt bra.
Kollade Nemo i morse o hans svullnad är borta, jippii, så nu får han gå 110 cm idag. Tyvärr är det inne, hade hoppats på en utebana.


Fast i solsken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0