Vårkänslor

Jag är sugen på ett par ridbyxor i glada vårfärger.
Hittade dessa på nätet.

Daslö Ridbyxa

De kan man köpa här.

Jättesnygga (på bild i varje fall). Tyvärr oskodda och jag gillar inte att halka runt i sadeln.
Billiga, kostar bara 399:-, märket heter Tattini och är italienskt.

Skulle jättegärna vilja ha ett par jeans i denna färg oxå, har varit runt o kollat, men inte hittat några...
Bara korta och jag vill ha låånga, längd 34. Limegröna skulle jag oxå kunna tänka mig.
Det är så grått ute nu innan löven spricker ut, så man behöver lite knalliga vårfärger att pigga upp sig med.

Jag ångrar såå att jag inte köpte ett par limegröna jodpohrs som jag hittade i Mexiko. Billiga var de oxå, men jag hade redan köpt 3 par i andra färger (som jag älskar):)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Köpte ett par rosa Tattini-ridbyxor och de gick sönder väldigt fort i sömmarna. Om jag minns rätt så fick jag ha ridbyxorna i två veckor. Så verkligen kanonpris och billiga men håller ej länge.

Fast kanske fick ett måndags ex.....

2012-03-29 @ 10:23:36
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0