Fälttävlan

Emma om Dela häst: Vart ska du i maj? Jag rider oxå fälttävlan på häst :)

Hej Emma, va´kul. Först ska jag ta med mig Nemo på fälttävlanskurs för Uffe Johansson i Runsten, Sthlm den 27-29 april. Och sen är det en tävling på den banan den 13 maj, dvs perfekt debut för Nemo på en bana som han testat.
Det är så bra med fälttävlan där man har chans att träna på hindren före tävlingen.


Detta var min sista fälttävlan, så man är ju lite ringrostig och Nemo är ju helt grön:)

Det ska bli superkul:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ok va bra! Det e perfekt när man har möjlighet att träna på banorna man ska göra de första starterna på! Jag ska till mariestad på min första för året! Lycka till!

2012-03-16 @ 10:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0