Hästrusk

Oj, jag menar höstrusk... Men man har ju varken lust att rida el ut o jogga. Sitter just nu med joggingbyxorna på och det ösregnar ute. Min plan var att först springa 6 km, sen rida Lito o därefter åka med Rosanna på träning hos Ann....
Funderar på att skjuta på ridturen till efter middagen, men springa måste jag annars blir det inte av. Kan tusentals människor springa maraton i rusket idag så ska jag väl kunna pallra mig runt 6 km. Kanske skönt att bli duschad samtidigt....


Svårt att föreställa sig att jag satt ute i linne bara för 2 dgr sen....


Vilken supergossig häst:)


Önskar att jag var här istället på väg till ytterligare en bra hopplektion....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0