Tävlingshelgen:)

 
Packade in Ture o Qubbe och åkte till Sundsvall tidigt i fredags morse.
Blev dock lite stolpe ut, hästarna var jättefina, men det var fyra fel här och fyra fel där...
 
Qubbe o jag var ute på promenix i det strålande solskenet:)
 
Jättepraktisk spolplatta, så´n kanske eman skulle fixa!?
 
Tog mitt första dopp för i år, det är det som är så härligt med Näset att det finns badplats för både två-  och fyrbenta.
 
Här satt vi o åt middag = såå gulligt med hästarna som tittar ut genom "vanliga" fönster.
 
Framhoppningen, med havsutsikt.
 
Hit vill vi åka tillbaka:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas det är okej om jag lånar bilden med spolspiltan utomhus. Annars tar jag bort bilden från min blogg. =)

2013-06-02 @ 07:46:54
URL: http://ridemyhorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0