Tips på appar

Jag ska snarast beställa en android då jag inser att jag måste ha en så´n:) Tänkte köpa en Samsung Galaxy S2.
Är dock helt fascinerad av alla appar (som jag än så länge inte har...).

Såg tre st intressanta i en tidning häromda´n.
1. Vattenpass, perfekt om du snabbt vill kolla mankhöjden på en häst /ponny som du är intresserad av. Man blir förvånad över hur dålig koll en del säljare har på mankhöjden på sina älsklingar. Alla hästar mellan 155-159 cm tenderar att vara 164 cm, haha. Och tänk att det inte föds några ponnier/hästar som är 149 - 150 cm. Plocka bara fram din telefon och en tumstock, så får du ganska bra koll på hur stor hästen / ponnyn är.



Sök på vattenpass iHandy Level inc i appstore eller Androidmarket.

2. Ficklampa är super i många hästsammanhang. När du tappat en söm/spik o måste hitta den om du så ska gå igenom hela stallet/boxen. Tänk om ngn fyrfoting trampar på den... El när elen går och hästarna e superhungriga etc
(sök på ficklampa och 7Th Gear i Appstore)


3. Förstoringsglas. Guld när du ska läsa på innehållsförteckningen till ngt preparat för att se om det är ngt dopingklassat medel i.
(sök på förstoringsglas och maria Pier i Appstore, för android finns en som heter Magnifying glass.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Galaxy s2 är verkligen helt underbar! Våga vägra iphone;)

2012-01-23 @ 14:01:16
Postat av: Cecilie - Live Love Laugh

Jättebra tips! :D



Kolla gärna in min nystartade blogg med inriktning på musik och skönhet! Hoppas du gillar den :D Kram

2012-01-23 @ 14:17:40
URL: http://ccecilie.spotlife.se
Postat av: PESSYS

Goddagens!

Är allt bra med dig?

Du har så häftig blogg! :D Kram!

2012-01-23 @ 14:23:21
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: Caroline

Min sambo har en sån mobil och han gillar den mycket. =)

2012-01-23 @ 17:43:34
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Melinda

Håller med första kommentaren, har haft min i snart en vecka och älskar den högt!

2012-01-24 @ 14:45:54
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0