Ridresor för familjer

Caroline om Kul med hästar:): Hästar är verkligen livet, speciellt när hela familjen håller på med hästar. =)

Vilka (häst) resmål åkte ni på när era barn var små.?
(mina är 5 och 7år

Hej Caroline, yes you can´t live without them:). Vi har varit i Turkiet och Tunisien då de var små och det var jättelyckat. Vi kombinerade ridning med sol o bad.


Poolen i Turkiet var klart uppskattad, vi var oxå ute med båt o snorklade.


Rosanna fick en ngt stor häst, men det fanns små ponnier oxå.


Väldigt barvänligt resmål:)


Tunisien var perfekt för familjer, härlig sandstrand och stor utomhus- & inomhuspool.


Alltid ngt som barnen gillade på buffén. De fick även nygräddade pannkakor till frukost = perfekt:)


Mkt tid i poolen, som vanligt:)


Här red Rosanna en av de två små b-ponnierna, snacka om charmtroll.


Vi fick rida på stranden = alltid lika kul:)


Mickis red en av de stora hästarna.


Tom Robert som aldrig rider fick en galopp på stranden, på mkt trygg arab.

Förutom ridning,  solade vi, badade och besökte marknader = en toppensemester:) Alla var nöjda o glada.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag en fråga till, skulle uppskatta om du svarade på den snabbt! När man anmäler sig till ett läger, ska man betala in någon viss summa vid anmälningen eller betalar man allting sen? :)

Och en till - hur många platser finns det på Irlands ungdomsläger? Jag och min kompis vill verkligen dit och hinna anmäla oss innan det blir fullt :(

2012-01-30 @ 17:03:23
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för svaret och det låter megahärligt , nu vet jag vad jag ska spara till. =)

2012-01-30 @ 19:27:04
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0