Spännande Jordanien

♥ Cissi ♥  om Lat el stel?: Jag undrar mer om Jordanienresan, mest angående priser och så.. :)

Hej Cissi. Jordanien är fantastiskt, trodde att det bara skulle vara platt öken dag efter dag... Men det stämde inte alls, det var spännande stenformationer, berg, grottor och vacker röskiftande sand. Sen gillade jag ju min 4-åriga arab, som var perfekt:) Pigg, kelig och glad. Vi fick prova på att trava på kameler oxå = en upplevelse.


Vår guide var en kul prick, och Josefin var inte sen att hänga på...

Just nu är det rabatt om man är två som åker. Läs om alla priser etc här.

Kommentarer
Postat av: ♥ Cissi ♥

Jag och min syster är så sjukt sugna på att åka till Jordanien och rida och har pratat om detta enda sen efter vår första ridresa till Island. Verkar dock som att det kommer få bli sommaren 2013. Vill åka NUUUUU. :)(tack för infon)

2012-02-10 @ 19:25:50
URL: http://alostseafarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0