Mallis:)

Drömmer mig tillbaka när jag var på Mallorca och red såååå fina andalusiska hingstar. En av de första gångerna som jag provade på passage och piaff.
Jag red faktiskt en hingst vars tidigare ägare mest ridit passage, så det svåra på honom var inte att få till denna avancerade rörelse utan att få honom att trava normalt:)


Stefanie = tränaren är mkt för att rida hästen med sitsen, vikt och balans (typ Sally Swift).


Här red jag en lite yngre häst:)


Tjusig va´....


Avslappning vid poolen.


och vid massagebordet:)


Eller i bubbelpoolen


Vi hade hyrbil o gjorde lite egna utflykter oxå.


Åh längtar tillbaka.


Vacker:)


Vilken barbiehäst:)

Ja, alla som har chansen, åk dit!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken väldig tur att jag och min väninna har bokat en resa hit i sommar, lite för varmt för dressyr kanske men någon liten lektion ska vi väl stå ut med när vi kan friska upp oss med en härlig galopp på stranden:-)Som jag längtar!

2012-02-02 @ 08:20:56
Postat av: jasmine

På den översta bilden så rider du på ett kandar med korsade tyglar. Vilken bett tygel håller du mellan vilket finger? Ska precis börja rida min häst på kandar, så undrar lite hur du tycker det är att rida på. Krångligt att hålla reda på allt? Kram Jasmine

2012-02-02 @ 09:28:31
Postat av: olivia 13

jag har är en olivia och hme

2012-02-07 @ 15:13:47
URL: http://756553

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0