Nollkoll

Häromda´n när jag kom hem från tävlingen så lyckades jag tappa bort bilnyckeln på väg från bilen till huset, hrm. Fick ta reservnyckeln. Och idag har jag tydligen lyckats med det igen.
Skulle till tandläkaren i sta´n (=1 timmes bilväg bort) och stressade runt som vanligt, skulle bara ta bilnyckeln och susa iväg. Och då hittade jag inte reservnyckeln heller.
For runt o letade överallt, var sen tvungen att ringa o avboka tandläkaren. Såg framför mig hur vi skulle bli sittande på gården med alla hästar i all evighet. Inga fler träningar o tävlingar utan bil.....
Letade i alla jackor, alla stövlar, alla papperskorgar.....Började sen leta igenom alla Rosannas jackor och stövlar och där hade den ramlat ner = yippii:)
Vilken storvinst, slapp borrning av tänderna och kan fortsätta susa runt med hästarna, haha.

Är detta ett ålderstecken....

Kanske borde börja med ngn sorts minnesträning....


Kommentarer
Postat av: Fanni

Haha, så där kan jag också vara, hade bara reservnyckeln till bilen i nästan ett års tid till jag hittade den vanliga nyckeln i bäddsoffan...:)

2012-04-17 @ 08:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0