Viva Mexiko

Tror inte att man kan ha det baettre. Idag var vi uppe vid halv aatta och efter aennu en haerlig frukst satt vi sadlarna.
Idag skulle vi paa heldagsritt. Ivaeg aat ett helt annat haall, delade in oss i tre grupper med 4 ryttare i varje grupp. Tre snabba grupper (annars kan man vaelja om man vill ha olika snabb galopp) men alla i vaar grupp gillar fart. Och det faar man, min Nemo dear hemma skulle faa en chock om jag galopperade saa fort + jag skulle antagligen inte faa stopp paa honom....
Haer e haestarna saa lydiga (+ har raett skarpa westernbett) saa accelererar fraan 0 till supersnabbt + stannar bara man lutar sig lite bakaat och tar laett i tygeln. Det kaenns saa tryggt trots att man galopperar saa fort.



Vilka fantastiska vyer....

Red genom fantstisk natur, stora ooppna faelt omgivna av hoega berg.


Stannade till foer en oel / vatten ett tag och sen ivaeg igen.


 Lunchstoppet var mysigt vid en flod.


En av vaara duktiga cowboys.

Nu naer jag aentligen faatt fart paa datrna ska det bli baettring med uppdateringarna, lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0