Sydafrika

Nu börjar resfebern komma. Det är ju nästan april o fortafrande fullt med snö. Så då blir jag extra sugen på att rida i ett varmt land.
Min resa till Sydafrika var helt fantastisk.
Spännande ridning i full fart galopp eller smygande skritt i jakt på de vilda djuren.



Här letar vår guide Phillip efter spår.



Jag red ett härligt halvblod som det var full fart på o helt orädd för de vilda djuren.

Härligt att bjudas på en GT vid hemkomsten :)



Allt från ridning, boende, mat och omhändertagande var av högsta kvalitet.



En fördrink innan middagen.



Häftiga rumpor :)



Tänk att jag var med om allt det där.... längtar tillbaks.


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Låter som en riktigt häftig resa!

2011-03-19 @ 17:02:59
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Johanna

Åhh vad kostar en sådan resa? Jag har velat åka till afrika i flera år och se på de vilda djuren!

Svara gärna på min mail.

2011-03-19 @ 18:18:57
Postat av: Astrid Petersson

Goddag! vad rolig dina inlägg verkar. lär verkligen att läsa dina inlägg igen. :) Ha en trevlig vardag :)

2011-06-30 @ 10:57:30
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0