Hoppning i ridhuset

"Tiden går fort när man har roligt", en liten snabbis till ridhuset för att hoppa tog 5! timmar, både lördags eftermiddagen o en stor del av kvällen försvann i ett moln av spån.... undrar om en del av det kom från mitt huvud? Ja, man kan ju undra när man väljer att spendera lördagskvällen i ett kallt (men fint) ridhus.
Fick äran att hoppa Ture igen, denna gång avancerade vi till 95 cm, gäsp sa han som e van vid högre höjder. För mig var det perfekt. Jag måste verkligen träna på att inte göra så mkt. Ture kan ju hoppa så jag behöver ju inte lära honom var han ska hoppa av precis. När jag slappnar av o kisar så blir det bäst, då är jag inte så fokuserad på hindret utan kan bättre bara hålla en jämn galopp.



Man blir glad av att rida honom:)



Han kändes supermjuk o fin i formen.



Vi avslutade med att Sasha fick visa hur man hoppar 30% högre än sin mankhöjd lätt som en plätt :)






Kommentarer
Postat av: elin

åh vilken fin hund! kul att hon får vara med och hoppa också :)

2011-03-20 @ 11:00:35
Postat av: Addi

Du är modig du. Jag sitter ju på ponny, mycket närmare marken - och inte får den skutta hinder heller... :)

2011-03-20 @ 17:26:31
URL: http://addi2.bloggplatsen.se
Postat av: Runarvilje

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-04-26 @ 10:27:49
URL: http://runarvilje.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0