Dressyr i Toscana

Läste Expressen i helgen och blev jätteglad då jag hittade denna artikel om vårt ridcenter i Chianti.
Jag var där förra året och hade det urmysigt. Det är ett mkt personligt dressyrcenter och man känner sig snabbt hemma.
De är mkt noga med grunderna och att hästen verkligen arbetar korrekt (inget fibblande med innertygeln på volterna inte...haha, jag har en förmåga att göra detta).



Hästarna är verkligen välskötta och mysiga.

Utsikten runt ridbanan är fantastisk.

 



Den här hästen red jag på en lektion o den hade en härlig mellantrav.



Längtar tillbaka till de fantastiskt goda middagarna, fyra rätters med allt vad det italienska köket har att bjuda på, inklusive gott vin.



Fint stall, har ingen bild på poolen men den var oxå fin.



Så här läckert ligger ridcentret inbäddat bland vinrankor och olivträd.

Om du har chansen o är intresserad av dressyr, åk dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0