Måste rycka upp mig nu

Nu har halva sommaren gått o det är dax att rycka upp sig:(

Jag har:


Ätit för  mkt onyttigt.


+ druckigt för mkt (men oh så gott:))


För lite motion, i våras tränade jag 4-5 ggr i veckan men nu är jag förkyld (hrm) så det är 0 ggr.


Måste börja jogga igen, men inte idag, haha.

Så nu är det dax att rycka upp sig:


Nyttig mat o vatten till (oftast i varje fall)


Massor av löpning, snart är det ju tjejmilen, och jag är anmäld (=hjälp)

Ljusglimten e dock att mina ridmuskler inte har försvunnit, rider fortfarande varje dag + promenerar med en el två som behöver röra på sig. Så utan hästarna hade förfallet varit mkt större:)


Lycka e en god o rar häst:)


Kommentarer
Postat av: Gabriel

Hej.. Fin och intressant blogg.. Schysst och cool design.. Har själv en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar Mio och Leon.. Kram Pappa Gabriel..

2011-07-12 @ 18:27:36
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0