Wonderboy

Amanda   om Häst abstinens: Hej! Var det inte du som köpte Wonderboy från Irland? Jag såg honom när jag var där på ert terrängläger och har för mig att det var du som köpt honom då? Vad har hänt med honom och vad gör han nu?

Svar: Hej Amanda, ja jag var på terrängläger på Irland och blev kär i denna härliga häst. Så jag "var bara tvungen" att ta med honom hem. Vi hann starta några fälttävlingar men sen fick han kotledsinflammation. Och den gav inte med sig, han var ständigt en halv grad halt. Han var lika pigg o hoppglad för det men man kan inte satsa på en fälttävlanskarriär med en häst som inte är 100% ok. Så han fick resa tillbaka till Irland = snyft. Och där mår han jättebra även om jag har hört att han är lite stel i benet ibland (men vem är inte det..!?)



Snällare o gossigare häst får man leta efter:)



Flizan var oxå mkt kär i honom:)



Lätt för att koppla av.



Supertrygg i terrängen, det är det bästa med irländare.

Min nästa häst blir nog en irländare.


Kommentarer
Postat av: klara

bästa hästen på hela flowerhill!

2011-01-09 @ 18:25:34
URL: http://klaru.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej Viveca! :) Jag har en häst som sparkar och lever i stallet. Det börjar bli jobbigt nu när han till och med sparkat sönder ett fönster (även fast det va galler för, det bara kröktes sönder. Men så kom jag och tänka på att ni gjorde nått med Zazou när hon sparkade i väggarna. För har nämligen följt mikaelas blogg. men kommer inte ihåg hur det va, men ni använde någon slags kedja va? Väldigt tacksam för svar eftersom det börjar bli lite jobbigt med alla trasiga saker i stallet som inte ens är mitt egna :(

Mvh Carolina

2011-01-09 @ 20:15:30
Postat av: Natalja

tredje bilden var ju bara för mysig :D Söt pålle!

2011-01-16 @ 12:43:06
URL: http://nataljas.blogg.se/
Postat av: jessie

Ha,ha. Älskar "sovbilden"

2011-04-08 @ 20:08:41
URL: http://teamjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0