Test av 3 modeller av ridbyxor

Har nu kollat in alla montrar (tror jag, det finns ju väldigt många). Och provat tre olika märken av ridbyxor. Började med Marthas Ridewear som såg så snygga ut på bild.



De satt inte alls bra på mig, det fanns bara en längd på benen och de som var lagom på rumpan var för korta + trånga över vaden + de korvade sig under rumpan oxå, hrm, inte snygga.

Sen provade jag Pikeur, bruna, modell Lucinda. Oskodda kostade de 1479:- helskodda drygt 1700:-.



De e verkligen fina + skönt med det tunna materialet nertill på vaden.





Här är de i svart med gråa detaljer o jag har dem hemma o älskar dem, så jag var inne på att köpa ett par bruna likadana. De heter Lucinda och kostar ca 1700:- helskodda.

Sen hittade jag ett par Eurostar = deras senaste modell, kakigröna och med  elastiska detaljer nertill + roligt broderi på fickan.
De satt perfekt och var supersnygga. Kostade ca 1700:- Så de ville jag ha:)
Tyvärr fanns de bara oskodda och det tycker jag blir så halt på sadeln, så jag får beställa ett par helskodda.
Men nu vet jag i varje fall vad jag vill ha.



Lite mörk bild, men väldigt stretchigt material så de satt jättebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0