Slutshoppat?

Nu ska jag inte köpa ngt mer tänkte jag o tog en annan sväng tillbaka till montern. Det skulle jag inte ha gjort, ramlade på en monter intryckt i ett hörn, och där hade de ju bara en massa Pikeur. Det var en tysk hästaffär som förvillat sig till Göteborg (har inte sett den här tidigare).
Så då bidde det 2 tröjor och en jacka..... kunde inte låta bli. Lägger in bilder senare.
Nu får jag nog gömma plånboken långt in under en kartong med broschyrer... Sen hittade jag faktiskt ett par lila Pikeur ridbyxor av senaste favvismodell med svart helskoning, de var nedsatta till 1400:- och jag lyckades (tro det el ej) med konstycket att Inte köpa dem = bra va!
Så det blir inga Parlanti chaps denna gång, spar de till en annan mässa :)
Egentligen  är det grimskaft jag borde köpa, men det är såå tråkigt, de billiga går sönder direkt och de dyra är jag för snål för att köpa. Jaja vilka seriösa bekymmer man har.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan, En jätte fin blogg! Kolla gärna in våran :)

2011-02-27 @ 13:46:18
URL: http://capaill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0