Ridglädje

Jag är såå morgontrött, men är det ngn som undrar om jag vill ut o rida p morgonen så  säger jag spontant Yes:) Sen att jag ångrar mig när väckarklockan ringer det e en annan sak.
När jag sen är uppe i sadeln är allt kul igen.
Jag o brorsan tog en morgon ritt på Nemo o Qubbe. Håkan föll för Qubbe o sa att han ville köpa honom... Han håller på o letar stallplats på Djurgår´n (=inte så lätt) och e väldigt sugen på att bli hästägare igen. Vi hade en härlig ritt, Nemo pigg som alltid och ville bara fram, fram, fram... Små stegrade sig o höll på, häftig häst tyckte Håkan.


Rosanna har fått ett nytt objektiv, så nu ska jag låna kameran o ta lite nya  bilder så fort det blir lite sol:)
Har ju en så snygg fotomodell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0