Dressyr resor

Alexandra  om Åldersgräns: Vad bra! Tack för svaret!
Jag är sugen på någon av dressyrresorna. Jag blir 15 i sommar och rider och tävlar min ponny i LA och uppåt i dressyr.
Annars skulle något med långa uteritter inte heller sitta fel

Hej igen Alexandra, du skulle alla gånger ha utbyte av någon av våra mer avancerade dressyrställen.


Här rider jag en lusitanohingst på vårt ridcenter utanför Lissabon.


De har 10 hingstar utbildade upp till Grand Prix.


Hästarna svarade för minsta hjälp. Antonio har själv skolat alla hästar o känner dem utan o innan.


Skönt med ett dopp mellan ridpassen:)

Hit skulle jag gärna ta med mig Rosanna som är ungefär i din ålder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0