Mkt hästar på G

Skriver tydligen lika förvirrat som mkt e just nu, haha.
Hästen som vi skulle haft som försäljningshäst gick inte igenom men min blivande fälttävlanshäst Nemo (Todd )gick igenom:)
Så nu ska jag ringa till transportören o hoppas att han kommer hem med ilfart. Maggie = den supersöta svarta D-ponnyn ska oxå med:) Längtar. Har faktiskt gått till hoppängen o byggt upp de hindren som ramlat ner o ska även bygga några nya fina.
Det blir xtra spännande då jag inte sett hästarna på en månad. Kommer ihåg då jag importerade min första häst från Irland. Tyckte att hon var så ädel när jag var på Irland, men då jämförde man henne med alla hästar med kastrullock till hovar. Var sen livrädd för att hon skulle se ut som en ardenner (inget ont om dem men man ser inte så många av dem på fälttävlansbanan).


Hon var ju rejälare än många andra hästar, men helt OK, och vilken fighter....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Viveca!

Jag måste bara fråga, kände hundarna igen varandra när ni hade valpträffen? :)

2011-08-19 @ 10:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0