På väg till nya äventyr

Nu är jag på väg till Danmark :) och ska på träningsläger i hoppning. Hade ju tänkt värma upp lite på någon av våra hästar först, men så har det inte blivit. Några skutt på Ture bara för flera veckor sen kan man ju knappast räkna.



Här är Robin vår norska tränare. Han är supertrevlig och duktig.


 
Vi kommer att bo i dessa små stugor.

Äta o dricka gott i ryttarstugan.

Kanske får nå´n av oss denna häst?

Eller den här?

Ja, vi får se, kul kommer det i varje fall bli. Ska ta med mig datorn o försöka blogga under vistelsen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Viveca...

Snälla du. Kan du fota lite från Danmark och lägga upp sedan på hemsidan?? Trevlig resa!!

2011-04-28 @ 12:30:54
Postat av: Josefine

Åh, vad roligt! Hoppas du får en underbar resa. Jag har i många, många år spanat in just denna resa och hoppas att jag i framtiden får möjlighet att åka :-)



Ser fram emot att läsa om din resa!

2011-04-28 @ 13:15:55
URL: http://JosefineG.devote.se
Postat av: elin

Åh! hoppas du får roligt :D

Ta gärna bilder och skriv om resan så vi nyfikna (avundsjuka ;p ) får nåt att drömma om.

2011-04-28 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0