Ny stjärna i stallet

Idag var jag iväg och hämtade en ny häst = Qbrick park e. Quite Easy ue Irco Mena.
Vilken vacker häst :) Lite upphetsad över all transport etc men superfin.



Han får  gå i en egen hage bredvid stona till att börja med.



Ska ta kort på hela honom oxå, jättesnygg med 4 vita strumpor.



Han var mkt nyfiken på tjejerna.



Luna undrade oxå, vem den nya killen var?



Zazou tyckte att han såg klart intressant ut :)



"Gäsp, nu orkar jag inte flirta mer."

Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Vägen mot tjejmilen 2012

Låter spännande med en ny häst :)

2011-04-12 @ 15:41:11
URL: http://cheriemartensson.se
Postat av: Karoline

Drog dom sig ur dom som hade "tagit" honom först? Jag antar att det är hästen i Luleå som ni ringde och i princip köpte över telefon :) Berätta mer nu! Super spännande!

2011-04-12 @ 15:49:48
Postat av: Linnéa

Vad kul med en ny häst! :) Kommer även den vara Mickis? Hon har 4 egna nu som hon rider och 1 försäljningshäst, eller? Blir lite förvirrad av alla hästar, haha! Men det är bara kul såklart! :)

2011-04-12 @ 16:42:49
Postat av: Evelina

Åh så himla roligt att han kommit till er :) han kommer ju från Skellefteå där jag bor så jag har sett honom en hel del när han var yngre :) en fin häst!! Vem ska rida honom?

2011-04-12 @ 19:32:33
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh så det blev ni som köpte honom! Fastna också för honom i annonsen men ska inte köpa en till häst just nu. Som någon innan skrev, undra vad som hände med köparna från Skåne? Antar som sagt också att det är denna häst du skrev om i "häst på postorder" inlägget? :) Hur som haver, kul med ny häst! Lycka till med honom, ska bli intressant att höra mer om honom!

2011-04-12 @ 19:38:28
Postat av: elin

ännu en snygging! har ni sveriges tjusigaste hästar/ponnyer i era hagar eller?! inte avundsjuk nänä.. :p

2011-04-12 @ 22:34:28
Postat av: Carro

Berätta mer! Ålder, vad han gjort tidigare, är det mickis som ska ha honom Lr är det rosannas första stor häst?? Nyfiken!

2011-04-13 @ 15:18:50
Postat av: Linnéa

haha va kul! Jag ringde på den i våras och skulle åkt och provridit den, men jag fastna för en annan (som jag köpte) så blev det inget, men de är en riktigt fin häst så kul att ni har honom! :D

2011-04-15 @ 00:51:08
URL: http://hamiltonhrimnir.blogg.se/
Postat av: Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet

vilken snygging du har :D

2011-07-23 @ 17:16:45
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0