Varit och shoppat

Tog fasta på detta att man måste ta hand om sig själv. Kom inte så långt att jag bokade en tandläkartid men åkte o shoppade. Köpte lite fina kläder. Ville ha ett par snygga skor för resor, "varför bara till resor undrade Rosanna", kom på att jag alltid går runt i mina stallskor, utom då jag reser. Hrm trist va!, men de är superbra, lätta att ta på sig och håller länge + bara sätta på ett par shortchaps så kan man rida oxå :)

Hittade inga resskor i varje fall.

Tänkte säga att jag i varje fall inte köpte nå´t till hästarna, men det stämmer inte. Köpte metacam till Nocke på apoteket. Det är verkligen dyrt, inget högkostnadsskydd här inte....



Lite metacam och mkt kärlek + lite promenixer så är snart Nocke igång igen.

Kommentarer
Postat av: Addi

Det skulle vara jättekul! När hade du tänkt åka?

2010-09-09 @ 22:13:37
URL: http://addi2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0