Vad hästar är olika

Igår var en aktiv dag. Mkt att göra på jobbet. Håller på att planera en långresa till november + har hittat lite nya intressanta resmål som ska besökas :)
Sen red jag Joey på volten, han är verkligen energisk och pigg så mkt av ridningen gick ut på att försöka få honom att vänta och arbeta långsamt. Alla hästar har olika vägar till att slippa jobba. Zazou  springer oxå gärna på, så henne försöker man få lugn och i låg form. Lito går lugnt o lågt direkt, så han ska gärna jobbas aktivt i lite högre form.



Joey och Zazou gillar verkligen varandra,.

Snabb middag och sen red jag ut på Lito i skogen med Rosanna på Zazou. Lito var jättefin, inte rädd för ngt.
Jobbigt när det börjar bli mörkt tidigt. Gick sen i kolmörker med mina "killar" Nocke o Ture. Kändes tryggt att ha dem med sig i skogen. Skulle nog sett spöken överallt utan dem.
Orkade knappt titta på hyrfilmen då jag kom hem.



Kommentarer
Postat av: proffsen - vi som slår hål på myterna!

Snittsig blogg!

Allihopa kika in på våran blogg, där finns massor att lära, roliga diskussioner, tips & trix & ja, allt som har med hästar att göra!

Vi har även en ny kategori på bloggen!



OBS! Bloggen var tvungen att startas om därför så få inlägg, men de kommer! ;)



Ha de bra.

Proffsen - vi som slår hål på myterna!

2010-09-04 @ 18:22:35
URL: http://proffsens.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!

Joey är ju din dotters försäljningsponny har vi sett och vi letar efter en till d-ponny. Jag vet inte när ni tänkt sälja honom, men är intresserad så om han är till salu nu eller om snar framtid får du gärna maila till : [email protected]

2010-09-04 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0