Sista klinikbesöket (denna vecka)

Zazou skötte sig utmärkt hos hovslagaren. Hon tyckte inte att vi skulle sko henne annorlunda som en equiterapeft hade sagt. Denna hovslagare jobbar just med att korrigera hästar + sjukbeslag , så jag litar på henne (tyvärr är det väldigt dyrt, 2700:- förra skoningen), annars så skulle jag gärna åka dit med fler hästar.
Nocke som t.ex får upprepade kotledsinflammationer ska jag dock ta dit en gång, så jag kan vidarbefodra hennes tips till min ordinarie hovis.

Pratade med prins Siddhart Singh på hemvägen, han har varit här i Sverige på beök i 2 veckor och ska nu åka tillbaka till sitt maharadjepalats  i Rajasthan, åh vilken härlig indienritt jag hade i januari.



Här är inne i hans palats / hotell, vilken superb mat vi bjöds på.

Här är Siddhart själv på sin maffiga hingst + hans (ngt feta) labrador.



Denna vackra häst red jag en dag = fantastiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0