Klarar vi oss inte utan

Lika viktigt som träns och sadel (haha) är numera vår pyttelilla videokamera. Tyvärr så tappade Mickis den i betforhinken för några veckor sedan, hrm. Vi torkade o fixade, men tyvärr så fick vi inte liv i den. Så nu måste jag köpa en ny. Ska köpa den här, tror inte att det finns ngn mindre (=storleken är superviktig för annars tar man inte med sig den).




Så här såg vår gamla ut (vår var brun men nu finns denna coola färg).



Och det är guld att se när man rider, jag tyckte förut att jag red lagom fort på hopptävlingar, men såg på filmen att jag red i slowmotion....

Kommentarer
Postat av: Åsa

vi har en likadan kamera som ni hade, och den är ju toppen! Lagom liten och smidig :) Fö, så håller jag med ang karenserna på fodetillskott. Glucosamin/gurkmeja/nypon (som hästen dessutom kan få i sig i hagen!!) är det ju rekommenderad (vad menas med det? är det karens eller inte?) 96 timmars karens på. Antingen är det förbjudet eller inte. Men som du sa, grundtanken är god!

2010-09-07 @ 22:08:23
URL: http://yellowisthenewblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0