VM i kentucky

Ja, man är ju lite besviken. Dressyrhästarna went nuts (de fick rida fel dag el vad det nu var....). distanshästarna var jätteduktiga men kom bäst 24:a och fälttävlan gick inte så bra den heller (häst o ryttare missuppfattade varandra och våra bästa hästar blev uteslutna). Detta börjar lika friidrotts VM, med alla hundra medaljer som sen blev en eller tre (kommer inte riktigt ihåg).
Nu sätter jag allt mitt hopp till Rolf Göran, ska hålla alla tummar jag har. han brukar inte svika.




Haha, själv är jag ju världsbäst o hoppar 90 cm.....

Kommentarer
Postat av: Alma

GO ROFFE och hopplaget!! så besviken på fälttävlansdeltagarna..

2010-10-04 @ 07:46:24
Postat av: Sally

Ja, Go roffe och hopplaget!! Haha, är såå glad att jag hittat din blogg, älskat hästar sen jag var 4 år och vill gärna läsa lite om vad andra häst-människor gör! Tips och sånt får man heller aldrig nog av!

Lova mig: Sluta ALDRIG blogga!!



Ps. varit i irland och ridit fälttävlan! TOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

2010-10-04 @ 13:21:05
URL: http://allyballyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0