Tycker synd om mig själv :(

Började känna  mig risig igår med ont i halsen. Blev lite uppiggad då jag nattade hästarna, de är ju så himla söta. Utom Lito när han sparkade i väggen....  Ojoj ska vi ha små skramlande pinglor överallt. Zazous lilla hundhalsband låter som en liten glad bjällra.
Risk att mina inackorderingar tröttnar på alla prylar som ska tas av o på....

Det hjälpte inte att lägga sig tidigt, upp o yogade på jobbet ändå (vi har yoga varje onsdag morgon), gjorde ont i hela kroppen (kände mig mer ovig  än vanligt).

Slutgnällt, men 60 mil i bilen i morgon känns ju inte så jättetoppen.



Victoria Gullriksen var med förra året med en superfin häst. Men har man en pappa som är landets största hästhandlare så har man det ju lite extra väl förspänt (lät jag avundsjuk nu? så stämmer det.)


Oslo here we come. Malin Baryard, Alexander Zetterman o Henrik von Ecker representerar Sverige. Bara en svensk young rider är med = Alexandra Eriksson (vad kul det hade varit om Mickis varit med oxå).

Ska försöka hitta ngn dator på hotellet, men det kanske blir lite färre inlägg över helgen...brukar vara ganska mör efter 12 timmar i en mässhall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0