Ticks

Jag har en "tick". Alltid när jag kommer till ett ridhus eller någon form av träning så blir jag kissnödig. Det kan ibland bli ganska jobbigt. Kommer ihåg när jag kom med Bojen och skulle träna fälttävlan inne på ryttarstadion. Kunde inte lämna honom i transporten och leta efter en toa då han kunde få panik i transporten.
Så jag var tvungen att hålla i denna stora häst och hitta en buske. Nu finns det knappt några buskar där + inte lätt att vara diskret med en stor skimmel på 170 cm.....
Ja,ja nöden har ingen lag tänkte väl de som såg vad jag höll på med (= mkt pinsamt).



Har du någon tick?

Kommentarer
Postat av: Maria o Pearl - Inte riktigt som dom andra barnen

ungefär samma som du;) toalett så fort det är träning eller tävling, men praktiskt taget aldrig i vanliga fall XD

2010-12-01 @ 20:27:25
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com
Postat av: ida

hahah aa faktiskt. Alltid när jag komnmer hem från skolan då jag precis kommit innanför dörren eller bara några sekunder innan jag öppnar dörren så kommer det exakt en sån tick "reflex" ;)

2010-12-01 @ 22:28:05
Postat av: Ann Onym

Yes, precis samma som du! Och jag blir som mest kissnödig när det inte finns någon toalett precis i närheten ;)

2010-12-02 @ 12:25:08
Postat av: Emelie

Min mamma är precis som du haha :)

2010-12-08 @ 13:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0