Snösulor igen

Ulle om Snösulor: Jag har de,och jag är supernöjd! Jag hade oxå hört att de går sönder lätt men de jag hade förra vintern höll hela säsongen så jag kan inte klaga. Superenkla att sätta på och ta av! =

Tack Ulle. Någon undrade hur dessa polarsulor fungerade. Man måste alltså ha 4 broddhål i skorna, och så skruvr man fast sulorna i de två främre hålen. Det verkar perfekt om man inte hunnit sätta på sulor innan första blötsnön. Eller om man bor i södra Sverige och kanske bara har snö då och då. Nu har ju alla mina hästar fått snösulor, men nästa år ska jag köpa ett par av dessa.



Älskar när det är produktutveckling på hästfronten:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var kan man köpa dom?

2010-12-05 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0