Missade hela valpningen :(

Sasha skulle ju valpa på fredag så jag åkte lugnt iväg till Ängelholm med hästen. Skojade med veterinärsassistenten om att "nu valpar säkert min tik" bara för att jag är här. Och så var det så, 3 valpar var det, perfekt tyckte jag. Lätt att ta hand om för både Sasha (första gångsföderska) och oss. Sen ringde jag med jämna mellanrum och för varje samtal var det fler valpar.... Började bli riktigt nervös. Slutsumman blev 10!!! Hjälp.




Ja, i varje fall bättre än 101 dalmatiner....

De är jättesöta, längar efter när de blir lite större så att får  lär känna dem.




Kommentarer
Postat av: lisa

nää :( vad synd att få missa valpningen, men det blir ju desto bättre att få följa deras uppväxt :D

2010-08-18 @ 18:31:20
Postat av: Madde

Vilken härlig blogg! intressant att läsa om vad det finns för allternativ för oss som vill rida även fastän vi är utomlands, om så bara för en vecka.. Keep it up! :)

2010-08-18 @ 18:42:08
Postat av: Johanna

Kul blogg:)Lycka till!

Postat av: Helena

Grattis till valparna! De ser fantastiskt söta ut och Sacha är stolt! Kul att du börjat blogga!

2010-08-19 @ 07:42:39
Postat av: Kristn

Jag fick faktist se lite grann genom web camen ;)

Dom kommer bli underbara!

2010-08-19 @ 20:52:20
URL: http://erngreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0