Dålig stil

I helgen var vi på meeting i Tierp och döm om min förvåning då jag skulle mocka boxarna. Helt demolerad låg grepen där, utan ens en liten lapp med förlåt på, hrm...

En annan gång lånade jag ut min transport. Allt gick tydligen bra för dagen därpå stod den på stallplanen igen. Stressad skulle vi sen iväg på tävling men när jag skulle koppla på släpet var påskjutsbromsen trasig. Nyinköpta delar låg prydligt bredvid, men jag hade ingen aning om hur de skulle monteras och inte tid heller. Då blev jag sur.
Efter det har jag ingen större lust at låna ut den igen.




Svårt att mocka med denna grep!

Kommentarer
Postat av: Maria & Pearl på äventyr-BLOPPIS PÅ BLOGGEN

oj! den var ju inte lite trasig heller :S

2010-08-25 @ 15:55:57
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com
Postat av: My

Tråkigt när folk inte kan säga till att något har gått sönder, utan bara lämnar sakerna som om ingenting..



Förstår att du inte ville låna ut transporten efter det..

2010-08-26 @ 22:26:34
URL: http://myypettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0