Dressyr i Portugal

Sofia & Therese  om Ny energi: Hej viveca
Vill ha lite råd. Vi är två systrar som måste ha lite råd. Vi vill åka på ridresa till ett dressyr ställe. Vilket ställe rekommenderar du mest, förutom porto som är fullt då vi vill åka (kollat med er redan om det) som tar 90 kg? Mallis har vi vart på redan. Vad tror du: typ Jerez eller algarve...vilket av dom resmålen är bättre???
Vore roligt om du svarade och gärna hyfsat snabbt så man kan boka...=0) Lägg gärna in bilder, om du har från stället du rekommenderar!!!
Mvh Sofia o Therese

Svar: Hej Sofia & Therese, ja Porto är superfullbokat. Jag har mest erfarenhet av vårt
dressyrcenter Algarve, där jag varit tre ggr. Fördelen med Algarve är att de bara håller på med dressyr, I Jerez är det ju även western.


Många rider lektion på fm och uteritt på em.


Här är en av dressyrhingstarna.


Här är en av de andra:)

Helena blev kär i sin hingst.


Pedro, en av instruktörerna.


Ofta bjuds det på goda sallader till lunch + lite vin såklart:)


Mellan ridpassen kan man slappa  vid poolen.


Förresten så är det specialerbjudande om du kommer mellan den  7 maj-25 juni, läs mer i faktarutan.




Kommentarer
Postat av: Stella

Hej :) Jag och min mamma ska åka till Porto i sommar och det ska bli jätte roligt! Men jag är lite nervös för engelskan, hehe! Jag är 14 år så jag kan ju prata helt okej men är det svårt att förstå där? Tacksam för svar!

2011-05-18 @ 16:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0