Ny energi

Äntligen börjar min energi komma tillbaka, måste var solen :) Då kan man ju undra varför spanjorer och sydlänningar har lite manana mentalitet. De har ju sol hela tiden o borde vara rena duracell kaninerna gällande energi....
Ja, inte vet jag, men nu har jag tagit ett ordenligt tag i vår ridbana. Har beställt specialsand + en superfin harv. Hade först tänkt var lite ekonmisk o köpa en rostig gammal harv från en lokal bonde, men blev avrådd då det är risk att den river upp lite väl mkt. Har beställt detta vrålåk från equicenter.



Den används i Scandinavium, så den borde väl duga på Norrgården, haha:)

Den både river upp och packar ihop, så att det ska bli ett sviktande men fast underlag. Så good buy alla kotledsinflammationer...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag skulle precis säga det, det kommer löna sig... MEN då ska man använda den också ;) inte bara i början.

2011-05-12 @ 14:25:46
Postat av: Anonym

Hej!

Tänkte kommenterat på Mikaelas blogg först men då hon väldigt sällan svarar på kommentarer testar jag här :-)

Har läst mickaelas blogg väääldigt lääänge och följt en hel del hästar som varit hos er.

Kan du inte berätta lite om vilken häst ni tyckt varit roligast, svårast, jobbigast både i hantering och ridning?! Vem har ni från början trott på mest men kanske har det inte blivit som ni trott osv. hoppas du förstår hur jag menar! :-)

2011-05-12 @ 17:01:36
Postat av: Carolin

Vad är de för underlag ni valde, va de är för speciall sand? :)

2011-05-12 @ 22:01:04
Postat av: Elin

jag hade jätte gärna velat veta vad ni ska göra med ert underlag :)

2011-05-12 @ 23:53:45
Postat av: Sofia & Therese

Hej viveca

Vill ha lite råd. Vi är två systrar som måste ha lite råd. Vi vill åka på ridresa till ett dressyr ställe. Vilket ställe rekommenderar du mest, förutom porto som är fullt då vi vill åka (kollat med er redan om det) som tar 90 kg? Mallis har vi vart på redan. Vad tror du: typ Jerez eller algarve...vilket av dom resmålen är bättre???

Vore roligt om du svarade och gärna hyfsat snabbt så man kan boka...=0) Lägg gärna in bilder, om du har från stället du rekommenderar!!!

Mvh Sofia o Therese

2011-05-13 @ 02:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0