Container lösningar

Anonym om Container: Vi har en superbra lösning på vår skola. Det är svårt att förklara men om jag kanske kan få din mailadress så kan jag skicka en bild :)  
Maria  (Container: Vi har en bra lösning i stallet jag står. Det är en ca två meter bred ramp upp (med sånt svart "papper" och träbitar som trappsteg så att man får bra grepp. Väl upp är det plant och man kan lätt tippa skiten över kanten. Svårt att förklara men hoppas du förstod i alla fall lite :)

Hej, tack för tipsen. Maila gärna foton till
[email protected], vill jättegärna se hur det ser ut:) Den jag tittade på igår var helt ok, men en del rost + ett litet hål, så vi får se om säljaren tar mitt bud. Annars kommer det upp andra.


Så här ser en sprillans ut, men kostar därefter oxå.

Varning, vi svarade på en annons på Blocket och killen sa att han hade en container stående på gården som han ville sälja billigt. Mailade en bild på en superfräsch röd conatiner. Priset var lite väl bra för hur snygg den såg ut. Han ville även att vi skulle sätta in pengar innan leverans, då han inte litade på leverantören...så Anders kollade upp var han bodde. Ja, han bodde i en lägenhet o hade antagligen hittat bilden på google. Snacka om fräckt!
Så var försiktiga alla ni som vill göra fynd på Blocket o sätt helst inte in några pengar i förskott, hur trevlig säljaren än låter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan göra en mur som man ställer container mot och fyller upp med grus på andra sidan muren så det blir en backe upp liksom så tömmer man där uppifrån.

2011-12-14 @ 10:52:56
Postat av: Container

Smart.



En Container går att använda till mycket:)

2012-03-07 @ 08:56:22
URL: http://www.mcr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0